VEELGESTELDE VRAGEN

LOFT 188

Hoe laat kan ik in- en uitchecken bij LOFT 188? / What time can I check in and out at LOFT 188?


Je kan vanaf 15.00 uur bij ons inchecken en je hebt tot 11.00 uur de tijd om uit te checken op de dag van vertrek. Wil je later uitchecken, informeer dan naar de mogelijkheden voor een late check-out. You can check in with us from 3 p.m. and you have until 11 a.m. to check out on the day of departure. If you want to check out later, please inquire about the options for a late check-out.




Is het apartment hotel te betreden voor mindervaliden of mensen slecht ter been? / Is the apartment hotel accessible for the disabled or people with walking difficulties?


LOFT 188 bevindt zich in een monumentaal pand aan het water. Om daar te komen moet je een trap af. Het is een unieke plek, maar helaas minder geschikt voor mindervalide. LOFT 188 is located in a monumental building on the water. To get there you have to go down a flight of stairs. It is a unique place, but unfortunately less suitable for the disabled.




Mag ik roken in het apartment hotel? / Can I smoke in the apartment hotel?


Nee, LOFT 188 is rookvrij. No, LOFT 188 is non-smoking.




Zijn er leeftijdsbeperkingen bij LOFT 188? / Are there any age restrictions at LOFT 188?


Ja, om het apartment hotel te reserveren en verblijven dien je 18 jaar of ouder te zijn. Yes, to book the apartment hotel and stay you must be 18 years or older.




Kan ik een extra bed plaatsen op de kamer? / Can I place an extra bed in the room?


Het is het niet mogelijk om een extra bed te plaatsten op de kamer.

It is not possible to place an extra bed in the room.




Mag ik mijn huisdier meenemen naar LOFT 188? / Can I bring my pet to LOFT 188?


Helaas zijn huisdieren niet toegestaan bij LOFT 188.

Unfortunately, pets are not allowed at LOFT 188.




Kan ik mijn verblijf bij LOFT 188 annuleren? / Can I cancel my stay at LOFT 188?


Je reservering kan tot 48 uur van tevoren worden aangepast of geannuleerd. Neem hiervoor telefonisch contact op. Voorbeeld: je hebt gereserveerd voor een verblijf op 15 juni. Je kunt vervolgens annuleren tot 12 juni, 23:59 uur.

Your reservation can be changed or canceled up to 48 hours in advance. Please contact us by phone for this. Example: you have made a reservation for a stay on 15 June. You can then cancel until June 12, 11:59 PM.





ARRANGEMENTEN/PACKAGES

Ik wil graag iets speciaal regelen voor mijn geliefde. Kan LOFT 188 mij helpen? / I would like to arrange something special for my loved one. Can LOFT 188 help me?


Wij vinden het leuk om iets bijzonders voor je te regelen! Heb je al iets in gedachten? Of wil je dat wij met je meedenken? Neem dan gerust contact met ons op.

We like to arrange something special for you! Do you already have something in mind? Or do you want us to think along with you? Please feel free to contact us.




Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van de arrangementen? / What are the cancellation conditions of the packages?


In verband met de inkoop van de producten hanteren wij annuleringsvoorwaarden voor de arrangementen. Als je een arrangement wilt annuleren dan kan dat natuurlijk. Dit kan tot uiterlijk 3 dagen voor je aankomst. Indien het arrangement niet minimaal 3 dagen voor aankomst wordt geannuleerd, zullen de kosten voor het arrangement volledig in rekening worden gebracht.

In connection with the purchase of the products, we apply cancellation conditions for the packages. If you want to cancel an arrangement, you can of course do that. This is possible up to 3 days before your arrival. If the package is not canceled at least 3 days before arrival, the costs for the package will be charged in full.





ROUTE & PARKING

Kan ik parkeren bij LOFT 188? / Can I park at LOFT 188?


LOFT 188 is midden in het centrum van Utrecht. Het apartment hotel is makkelijk te bereiken met de auto, taxi of het openbaar vervoer. Vanaf het station is het 10 minuten lopen naar LOFT 188. Mocht je toch liever met de auto komen dan kan je de auto parkeren in parkeergarage Springweg. Adres: Strosteeg 83, 3510 VK Utrecht. Vanaf de garage is het 1 minuut lopen naar LOFT 188. Verblijf je langer en wil je voordelig parkeren, dan kan je parkeren in de parkeergarage De Grifthoek, Wittevrouwensingel 96, 3514 AL Utrecht. De garage ligt op 18 minuten lopen van LOFT 188. LOFT 188 is right in the center of Utrecht. The apartment hotel is easy to reach by car, taxi or public transport. From the station it is a 10-minute walk to LOFT 188. If you prefer to come by car, you can park your car in the Springweg parking garage. Address: Strosteeg 83, 3510 VK Utrecht. From the garage it is a 1-minute walk to LOFT 188. If you are staying longer and want to park at an affordable rate, you can park in the parking garage De Grifthoek, Wittevrouwensingel 96, 3514 AL Utrecht. The garage is an 18min walk from LOFT 188.




Hoe kom ik met het openbaar vervoer bij LOFT 188? / How do I get to LOFT 188 by public transport?


Station Utrecht Centraal is op 10 minuten lopen van LOFT 188. Wil je toch liever gebruik maken van het openbaar vervoer? Pak dan één van de vele stadsbussen die stoppen bij het Domplein. Eenmaal uitgestapt bij de halte Domplein is het slechts 1 minuut lopen naar LOFT 188. Goed voorbereid op reis? Zoek en plan dan uw busreis via 9292, vul 'Oudegracht 188, Utrecht' in als bestemming. Utrecht Central Station is a 10-minute walk from LOFT 188. Would you rather use public transport? Then take one of the many city buses that stop at Domplein. Once you get off at the Domplein stop, it is only a 1-minute walk to LOFT 188. Are you well prepared for a trip? Search and plan your bus journey via 9292, enter 'Oudegracht 188, Utrecht' as destination.




Hoe kom ik vanaf luchthaven Amsterdam Airport Schiphol naar LOFT 188? / How do I get to LOFT 188 from Amsterdam Airport Schiphol?


Vanaf Amsterdam Airport Schiphol vertrekt elke 15 minuten een trein naar Station Utrecht Centraal. Goed voorbereid op reis? Zoek en plan dan je trein-/busreis via 9292, vul 'Oudegracht 188, Utrecht' in als bestemming.

Wil je liever met de taxi vanuit Amsterdam Airport Schiphol naar LOFT 188? Maak dan gebruik van bijvoorbeeld de Utrechtse Taxi Centrale. Daar kan je van tevoren je taxi reserveren zodat je gehaald of gebracht kunt worden naar LOFT 188. Of volg in de terminal de borden en vloerstickers naar de officiële taxistandplaats voor Schiphol Plaza. Vanaf hier rijden taxi’s die ritprijs netjes bijhouden via hun boordcomputer. Zo betaal je nooit te veel. Bovendien kun je in iedere taxi contactloos betalen. De chauffeurs accepteren creditcards, mogen geen ritten weigeren en geven je een geprinte bon.

From Amsterdam Airport Schiphol a train departs every 15 minutes to Utrecht Central Station. Are you well prepared for a trip? Search and plan your train/bus journey via 9292, enter 'Oudegracht 188, Utrecht' as destination.

Would you rather take a taxi from Amsterdam Airport Schiphol to LOFT 188? Then use the Utrecht Taxi Centrale, for example. There you can book your taxi in advance so that you can be picked up or brought to LOFT 188. Or follow the signs and floor stickers in the terminal to the official taxi rank in front of Schiphol Plaza. From here, taxis drive that keep track of the fare via their on-board computer. That way you never pay too much. In addition, you can pay contactless in any taxi. The drivers accept credit cards, are not allowed to refuse rides and give you a printed receipt.





ETEN/FOOD

Kan ik ontbijt bestellen bij LOFT 188? / Can I order breakfast at LOFT 188?


Wil je graag een ontbijt bestellen? Dat kan! We hebben twee verschillende opties: de Luxe en de Kleine Ontbijtbox. Op het door jou gewenste tijdstip (van tevoren aangeven) wordt het ontbijt door een restaurant voor de deur van LOFT 188 afgeleverd. Alle producten in de box zijn biologisch en duurzaam geproduceerd. Kijk voor meer informatie op onze ARRANGEMENTEN pagina.

Would you like to order breakfast? That is possible! We have two different options: the DELUXE and the SMALL Breakfast Box. Breakfast will be delivered at the time of your choice (indicate in advance) by a restaurant in front of LOFT 188. All the products in the box are organically and sustainably produced. You can find more information about the Breakfast Box on our PACKAGES page.




Kan ik dineren bij LOFT 188? / Can I dine at LOFT 188?


LOFT 188 heeft geen eigen restaurant, maar er zijn heel veel leuke restaurants op loopafstand. Wil je tips hebben, laat het ons weten.

LOFT 188 does not have its own restaurant, but there are many nice restaurants within walking distance. If you want any tips, let us know.





BETALEN/PAYMENT

Welke betaalgegevens zijn nodig voor het maken van een reservering? / What payment details are required to make a reservation?


Een gegarandeerd betaalmiddel, zoals creditcard of iDeal is nodig om een boeking te kunnen maken. A guaranteed payment method, such as credit card or iDeal is required to make a booking.




Wat is toeristenbelasting en wanneer wordt het in rekening gebracht? / What is city tax and when is it charged?


De toeristenbelasting is 6% over de prijs van LOFT 188. Het bedrag wordt bij de boeking aan het totaalbedrag toegevoegd. Sta je ingeschreven als woonachtig in de gemeente Utrecht dan betaal je geen toeristenbelasting.

The tourist tax is 6% on the price of LOFT 188. The amount will be added to the total amount when booking. If you are registered as living in the municipality of Utrecht, you do not pay tourist tax.




Waarom moet ik borg betalen als ik bij LOFT 188 verblijf? / Why do I have to pay a deposit when I stay at LOFT 188?


Verblijf je bij LOFT 188 dan reken we €150,- borg. Deze borg is ter garantie van het naleven van de huisregels en eventueel extra gemaakte kosten tijdens je verblijf. De borg wordt, indien de huisregels zijn nageleefd, direct na je verblijf teruggestort. If you are staying at LOFT 188, we charge a €150,- deposit. This deposit is to guarantee compliance with the house rules and any additional costs incurred costs during your stay. If the house rules are observed, the deposit will be refunded immediately after your stay.





MARKETING

Kan ik foto- of filmopnamen maken bij LOFT 188? / Can I take photo or movie recordings at LOFT 188?


Wil je een fotoshoot of filmopname maken bij LOFT 188 die niet bedoeld is voor privégebruik? Dan is dit enkel mogelijk met toestemming van LOFT 188. Neem hiervoor contact op met LOFT 188 via info@loft188.com Do you want to make a photo shoot or film recording at LOFT 188 that is not intended for private use? Then this is only possible with permission from LOFT 188. Please contact LOFT 188 via info@loft188.com




Mag ik de foto's van jullie website of social media kanalen gebruiken? / Can I use the photos from your website or social media channels?


Dat ligt eraan waarvoor je de foto's wilt gebruiken. Wil je jouw vrienden en familie laten zien waar je gaat overnachten dan mag je onze foto's natuurlijk gebruiken. Commercieel gebruik? Daarvoor heb je onze toestemming nodig. Voor aanvragen kan je een mail sturen naar: info@loft188.nl That depends on what you want to use the photos for. If you want to show your friends and family where you are going to spend the night, you can of course use our photos. Commercial use? You need our permission for that. For requests you can send an email to: info@loft188.nl